Новини

ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ ДИРЕКТОРА ВИСОКОПІЧСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ ДИРЕКТОРА ВИСОКОПІЧСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

      Житомирська районна рада оголошує конкурс на заміщення посади директора Високопічської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Житомирського району Житомирської області.
      Конкурс проводиться відповідно до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та закладу позашкільної освіти, що належать до спільної власності територіальних громад сіл та селищ Житомирського району, затвердженого рішенням вісімнадцятої сесії районної ради 7 скликання від 01.06.2018 року №622 «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та закладу позашкільної освіти, що належать до спільної власності територіальних громад сіл та селищ Житомирського району».
       Повне найменування навчального закладу: Високопічська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Житомирського району Житомирської області.
      Скорочена назва: Високопічська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.
      Місце знаходження навчального закладу: 12424, Житомирська область Житомирський район, с. Висока Піч, вул. Полупанова,1.
      Найменування посади: директор Високопічської загальнооствіньої школи І-ІІІ ступенів №1 Житомирського району Житомирської області.
      Умови оплати праці: відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 № 557, постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 30.08.2002 № 1298, Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102.
       Призначення керівника закладу освіти здійснюється засновником - Житомирською районною радою (далі – засновник) строком на шість років, а для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та закладу позашкільної освіти вперше – строком на два роки. Призначення керівника закладу освіти здійснюється за результатами конкурсного відбору, що проводиться відповідно до цього Положення та на підставі рішення районної ради про призначення керівника, шляхом укладення контракту Уповноваженим органом управління, яким є відділ освіти Житомирської райдержадміністрації.
Керівником закладу освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років, високі моральні якості та стан здоров'я, що дозволяє виконувати професійні обов'язки.
Для участі у конкурсі кандидат у визначений термін подає такі документи:
1) заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
2) автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
3) особовий листок по обліку кадрів та кольорове фото розміром 3*4;
4) копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; 5) копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
6) копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
7) довідку про відсутність судимості;
8) довідку про стан здоров'я, що дозволяє виконувати професійні обов'язки або копію медичної книжки;
9) програму розвитку закладу на 2 та 6 років;
10) мотиваційний лист довільної форми;
11) письмову згоду на обробку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Особа може подавати інші документи та інформацію про себе щодо освіти, досвіду роботи, професійного рівня, моральної якості тощо.
Оригінали паспорту, ідентифікаційного коду та диплому про освіту пред'являються кандидатами при поданні документів.
Особа, яка подає документи несе персональну відповідальність за достовірність поданих документів та інформації.
Особи, які не відповідають кваліфікаційним вимогам, а також ті, які не подали повного пакету документів, до конкурсного відбору не допускаються. Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії протягом 20 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Кінцевий термін подання документів: 17 серпня 2018 року до 18:00 год.
Місце подання документів: 10003, м.Житомир, вул. Л.Українки, 1, ІІІ поверх, приймальня відділу освіти.
Дата, місце початку проведення конкурсного відбору: 10003, м.Житомир, вул. Л.Українки, 1, 31 серпня 2018 року о 10:00 год.
Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
1) перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, а також Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р; 2) перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;
3) публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.
Форма перевірки знання законодавства: письмове тестування.
     Перелік питань зразок ситуаційного завдання та критерії оцінювання тестувань і завдань визначені Положенням про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та закладу позашкільної освіти, що належать до спільної власності територіальних громад сіл та селищ Житомирського району, що затверджений рішенням вісімнадцятої сесії районної ради 7 скликання від 01.06.2018 року №622 «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та закладу позашкільної освіти, що належать до спільної власності територіальних громад сіл та селищ Житомирського району».
    Особа, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі: начальник відділу освіти Житомирської райдержадміністрації Давиденко Світлана Олександрівна, 10003, м.Житомир, вул. Л.Українки, 1, ІІІ поверх, приймальня відділу освіти. E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Телефон для довідок: (0412) 42-46-90.

Інформація про конкурси на зайняття посади керівників ЗОШ району

26 липня 2018 року відбудуться конкурси на зайняття посади керівників Вересівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та Миролюбівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Про перенесення конкурсу на зайняття посади керівника Вересівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Згідно розпорядження Голови Житомирської районної ради від 18 липня 2018р.  № 49-ОД  Конкурс на зайняття посади керівника Вересівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Житомирського району Житомирської області перенесено на 26 липня 2018 року на 14:00 год. у зв'язку з визнанням його конкурсною комісією таким, що не відбувся.

Уточненний перелік питань для розгляду на пленарному засіданні 19-ї сесії Житомирської районної ради 7 скликання 03 серпня 2018 року

1. Про звіт директора комунального закладу «Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад «Новогуйвинська музична школа» Житомирської районної ради Поліщук В.Л.

2. Про звіт начальника управління праці та соціального захисту населення Житомирської райдержадміністрації Вакулюк Л.І.

3. Про звіт начальника відділу освіти Житомирської райдержадміністрації Давиденко С.О.

4. Про призначення директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Житомирського району Житомирської області».

5. Про реорганізацію Левківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Житомирського району Житомирської області шляхом перетворення в опорний навчальний заклад «Левківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Житомирської районної ради Житомирської області

6. Про призначення директора Вересівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Житомирського району Житомирської області.

7. Про призначення директора Миролюбівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Житомирського району Житомирської області.

8. Про внесення змін до Програми надання шефської допомоги військовим частинам на 2017 -2018 роки.

9. Про втрату чинності Положення про комісію з питань поновлення прав реабілітованих Житомирської районної ради та рішення про її склад.

10. Про план роботи районної ради на ІІ півріччя 2018 року.

11. Про затвердження розпоряджень голови районної ради.

12. Про внесення змін до районного бюджету на 2018 рік.

13. Про затвердження розпоряджень голови райдержадміністрації.

14. Про внесення змін до переліку об'єктів, установ, організацій, підприємств спільної власності територіальних громад сіл, селищ району.
15. Про затвердження передавальних актів щодо передачі майна закладів освіти до комунальної власності Глибочицької сільської ради об'єднаної територіальної громади.

16. Про затвердження передавальних актів щодо передачі майна закладів освіти до комунальної власності Оліївської сільської ради об'єднаної територіальної громади.

17. Про подання щоквартальної фінансової звітності комунальних підприємств Житомирської районної ради.

18. Про надання погодження на отримання спеціального дозволу на користування надрами.

19. Про затвердження технічної документації по визначенню нормативної грошової оцінки земельної ділянки, загальною площею 8,5635га, яка перебуває в оренді ПП « Фінбудресурс» для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості (землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення) на території Вересівської сільської ради.

20. Про затвердження технічної документації по визначенню нормативної грошової оцінки земельної ділянки, загальною площею 8,3000га, яка надається в оренду ТОВ «РЕНТЗЕМ» для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (01.01) на території Вересівської сільської ради.

21. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, загальною площею 1,4164га, яка надається в оренду Сіроватському Михайлу Ярославовичу для ведення особитого селянського господарства (01.03) на території Головенківської сільської ради.

22. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок водного фонду, загальною площею 9,1674га, які надаються для поновлення договорів оренди Твардовському Анатолію Володимировичу для рибогосподарських потреб (10.07) на території Глибочицької сільської ради.

23. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, загальною площею 5,3676га, яка перебуває в оренді ФОП Якімець Віктор Іванович для рибогосподарських потреб (10.07) (землі водного фонду) на території Станишівської сільської ради.

24. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок водного фонду, загальною площею 17,8613га, які надані в оренду Хоменко Євгені Ігорівні для рибогосподарських потреб (10.07) та для сінокосіння (10.06), на території Сінгурівської сільської ради.

Додаткові питання,

25. Про внесення змін до районної Програми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2018-2022 роки.
26. Про внесення змін до районної Програми розвитку фізичної культури та спорту на 2017 - 2021 роки.
27. Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Житомирського району на 2018 рік.
28. Про внесення змін до Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді в Житомирському районі на 2016 – 2020 роки.
29. Про звернення щодо захисту традиційних сімейних цінностей та інституції сім'ї в Україні.
30. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки загальною площею 3,7940га, яка надається в оренду ТОВ «Улянівський кар'єр» на території Тетерівської сільської ради ОТГ.
31. Про реорганізацію (перетворення) Комунальної установи «Центральна районна лікарня» Житомирської районної ради у Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня» Житомирської районної ради.
32. Про передачу майна (витяжної лабораторної шафи) до комунальної власності Тетерівської сільської ради ОТГ.
33. Щодо річних фінансових планів комунальних унітарних підприємств Житомирської районної ради.
34. Про безоплатну передачу приміщень закладів охорони здоров'я до комунальної власності Глибочицької сільської ради ОТГ.
35. Про включення до переліку нерухомого майна (відмінного від земельних ділянок), що є спільною власністю територілаьних громад сіл, селищ Житомирського району, будівлі середньої школи за адресою: с.Левків, вул. Олімпійська, 2б.
36. Про розгляд претензії гр. Рижкова М.Д. до Житомирської районної ради щодо будівлі середньої школи за адресою: с.Левків, вул.Олімпійська, 2б.
37. Різне:
37.1. Про результати розгляду звернень районної ради.

Постійна комісія надала погодження на внесення змін до районного бюджету

На позачерговому засіданні 19 липня 2018 року за клопотанням постійна комісія з питань бюджету і комунальної власності відповдіно до ст. 23 Бюджетного кодексу України надала погодження голові райдержадміністрації на внесення змін до районного бюджету на 2018 рік, згідно яких кошти в сумі 582 814,18 грн., виділені рішенням обласної ради, на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для для осіб з інвалідністю І-ІІ групи, яка настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та які потребують поліпшення житлових умов за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету передбачено по загальному фонду районного бюджету, з метою їх цільового використання переводяться із загального фонду до спеціального фонду; а також приймається медична субвенція із Оліївської сільської ради та передається освітня субвенція до Глибочицької сільської ради.

Підсумки конкурсних відборів керівників ЗОШ району

ПЕРЕЛІК ОСІБ, ЯКИХ ДОПУЩЕНО ДО УЧАСТІ У КОНКУРСНОМУ ВІДБОРІ НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ КЕРІВНИКА МИРОЛЮБІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Бабій Марина Михайлівна

ПЕРЕЛІК ОСІБ, ЯКИХ ДОПУЩЕНО ДО УЧАСТІ У КОНКУРСНОМУ ВІДБОРІ НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ КЕРІВНИКА ВЕРЕСІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Сергійчук Петро Михайлович

Відповідно до рішення конкурсної комісії від 18 липня 2018 року, пп.2 п. 13 Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та закладу позашкільної освіти, що належать до спільної власності територіальних громад сіл та селищ Житомирського району, затвердженого рішенням вісімнадцятої сесії сьомого скликання від 01.06.2018 року №622, конкурс на заміщення посади керівника Високопічської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Житомирського району Житомирської області визнано таким, що не відбувся у зв'язку з тим, що до участі у конкурсі не допущено жодного кандидата.

Завантажити Протоколи

Відбудеться позачергове засідання комісії

19 липня 2018 року за клопотанням Житомирської раойнної державної адміністрації 0 15-00 год. скликається позачергове засідання постійної комісії з питань бюджету і комунальної власності. На розгляд комісії вноситься питання «Про внесення змін до районного бюджет уна 2018 рік» відповдіно до ст. 23 Бюджетного кодексу України.

Матеріали до комісії

У Житомирі фахова майстерня з децентралізації зібрала депутатів місцевих рад області

1 Ж1
У Житомирській обласній раді 12 липня відбулась одноденна фахова майстерня для представників обласної та районних рад на тему «Децентралізація, як основа для формування ефективної системи організації влади».
Фахова майстерня проводилась у інтерактивній формі, коли учасники після презентованої теми, мали змогу поставити запитання модератору, подискутувати одне з одним та обмінятися враженнями і думками.
Учасники заходу обговорили важливі питання процесів децентралізації та добровільного об'єднання громад, зокрема стан та перспективи об'єднання громад області, нормативно-правове забезпечення реформи органів місцевого самоврядування та територіальної організації влади.
Місцевим самоврядцям розповіли про особливості українського законодавства, яке стосується вказаних реформ. Передусім мова йшла про розподіл повноважень, акцентувалась увага на тому, що у зв'язку з впровадженням децентралізації об'єднані територіальні громади отримають вже більше прав та обов'язків.
Також під час фахової майстерні було обговорено питання розподілу субвенцій у об'єднаних територіальних громадах та наповнення місцевих бюджетів. Детально зупинились й на необхідності ухвалення нового законодавства про адміністративно-територіальний устрій, адже наразі в Україні діє застарілий закон, який не відповідає економічним та соціальним реаліям сьогодення.
Варто додати, що організаторами виступили Українська асоціація районних та обласних рад спільно з Асоціацією міст України. Захід відбувся в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС).
https://zt.gov.ua

ГРАФІК проведення засідань постійних комісій районної ради у процесі підготовки та проведення 19 сесії районної ради

 

№ з/п

Назва комісії

 

Дата та місце проведення

1.

З питань законності, правопорядку
і прав людини, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів
та місцевого самоврядування

30.07.2018р.
(понеділок)
12-30 год.
Малий зал засідань

2.

З питань розвитку агропромислового комплексу,
земельних відносин та екології

27.07.2018р.
(п'ятниця)
14-00 год.
Малий зал засідань

3.

З гуманітарних питань,
охорони здоров’я та
соціального захисту населення

27.07.2018р.
(п'ятниця)
10-00 год.
Малий зал засідань

 

4.

З питань
бюджету та комунальної власності

31.07.2018р.(вівторок)
10-00 год.
Малий зал засідань

Ви тут: Головна