Депутатські кошти
- Створено: 29 червня 2016
- Останнє оновлення: 26 січня 2022
- Дата публікації 29 червня 2016
- Перегляди: 4994
До письмового звернення депутати долучають необхідні підтверджуючі документи (в залежності від цілі спрямування коштів):
- заяву громадянина на ім'я депутата (оригінал);
- копію паспорта заявника (із сторінкою про місце реєстрації місця проживання);
- копію ідентифікаційного номера заявника;
- акт обстеження матеріально-побутових умов заявника (у разі, якщо допомога надається у зв'язку зі скрутним матеріальним становищем);
- виписка з лікарні про стан здоров'я (якщо кошти необхідні на лікування чи операцію);
- копію свідоцтва про народження (якщо допомога надається для дитини);
- документ, який підтверджує певний соціальний статус заявника (у разі наявності);
- інші документи (залежно від обставин, що склалися);
- звернення установ та організацій, кошториси, рахунки, накладні, акти виконаних робіт тощо;
- згоду заявника на обробку його персональних даних та/або персональних даних неповнолітніх дітей (відповідно до звернення)».