Новини

Легалізація трудових відносин та функціювання веб-порталу.

У сучасних умовах формування ринкової економіки важливою та дуже актуальною є проблема легалізації зайнятості населення та заробітної плати. Усвідомлюючи важливість цієї проблеми, більшість роботодавців працюють у законодавчому полі. Але є й такі, які, намагаючись отримати якомога більший прибуток, ухиляються від сплати податків, використовують працю громадян без належного оформлення трудових відносин та пропонують зарплату в «конвертах». На жаль, у наш час почастішали такі випадки неофіційного працевлаштування - без оформлення запису в трудовій книжці та укладання трудового договору.
Нелегальна заробітна плата зменшує надходження до бюджетів та державних соціальних фондів, а головне, така зарплата послаблює соціальний захист працівників. Працівник, який отримує заробітну плату в «конверті», є повністю беззахисним. Використовуючи працю людей без належного оформлення документів, роботодавці порушують Кодекс Законів про працю У країни.
Легальна заробітна плата вигідна насамперед робітникам. Згода отримувати зарплату в «конвертах» позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.
Формула розрахунку пенсій встановлює пряму залежність розміру пенсій від страхового стажу та заробітку, з якого сплачувались внески.
Таким чином, чим більший заробіток з якого сплачені внески тим більша пенсія буде в майбутньому!
Для зарахування в страховий стаж у повному розмірі одного робочого місяця розмір внесків, що сплачується роботодавцем, має бути не меншим, ніж внески, обчислені із мінімальної заробітної плати.
Для можливості контролю за сумою нарахованої заробітної плати та обчислення страхового та спеціального стажу Пенсійний фонд України запровадив веб-портал електронних послуг, який почав працювати з 1 жовтня 2012 року - portal.pfu.gov.ua .
Електронний ресурс дозволяє отримати виписку з персоніфікованого обліку, здійснювати контроль за даними, що вносяться в систему персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих), отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсій з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсій, закінчення строку виплат, подавати заяву-запит на попереднє замовлення паперових документів, зокрема виписки із системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), подавати заяви про призначення та перерахунку пенсії та отримати консультації не виходячи із дому. Все, що потрібно для реєстрації - це прийти до Житомирського об'єднаного управління Пенсійного фонду України м.Житомира за адресами пл. Польова 6.8. каб. 414, вул. Перемоги 6.55, каб. 404 з паспортом та реєстраційним номером облікової картки платника податків, і оформити заяву. Надання електронних послуг здійснюється органими Пенсійного фонду для користувачів послуг безкоштовно.
Нагадуємо, що кожна гривня несплачених внесків - це недоотримана пенсія застрахованою особою, а для конкретної людини може означати відсутність права на пенсійне забезпечення, втрату страхового стажу.
Не позбавляйте себе належного захисту у випадку непрацездатності та у старості, не перекладайте у майбутньому соціальну турботу про себе на сім'ю та рідних.
Ставайте на захист своїх інтересів, адже про гідну пенсію необхідно подбати сьогодні!

Начальник відділу адміністрування,
супроводження інформаційних систем,
електронних реє9трів та захисту інформації                                                                    І. І. Баранова

Ви тут: Головна Легалізація трудових відносин та функціювання веб-порталу.