Новини

Депутати Житомирської районної ради прийняли ряд звернень

14 березня 2016 року на позачерговій сесії Житомирської районної ради, депутати районної ради підтримали ряд звернень до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства закордонних справ України та Посольства Російської Федерації в Україні, а саме: про вжиття невідкладних заходів щодо негайного звільнення Надії Савченко, щодо усунення порушень прав та законних інтересів громадян у сфері земельних відносин, а також звернення до обласної ради щодо сприяння у призупиненні поспішного та недосконалого реформування лісової галузі.

Надаємо тексти звернення повністю:


Президенту України

Верховній Раді України

Кабінету Міністрів України

Міністерству закордонних справ України

Посольству Російської Федерації в Україні

Звернення
депутатського корпусу Житомирської районної ради 7 скликання
до Президента України, Верховної Ради України,
Кабінету Міністрів України, Міністерства закордонних справ України
та Посольства Російської Федерації в Україні
про вжиття невідкладних заходів щодо
негайного звільнення Надії Савченко


Депутатський корпус Житомирської районної ради 7 скликання Житомирської області звертається до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства закордонних справ України та Посольства Російської Федерації в Україні з вимогою вжити невідкладних заходів щодо негайного звільнення із полону російського агресора української льотчиці Надії Савченко.
Уже більше 20 місяців у російській в'язниці голодує Надія Савченко – громадянка України, офіцер, депутат Верховної Ради України та член Парламентської Асамблеї Ради Європи. Це її відчайдушний протест проти викрадення з суверенної території України та безпідставного позбавлення волі, попри абсурдність звинувачень.
Східний сусід діє в порушення усіх міжнародних норм та основ демократичного світу, здійснюючи незаконне судилище над борцем за свободу свого народу. Російська сторона не допускає до неї українських лікарів, порушуючи принципи гуманності і нехтуючи усіма нормами моралі, а тривалий час голодування ставить життя Надії на межу загибелі.
Час життя нашої землячки Надії Савченко – патріотки і істинного Героя України – йде уже не на дні, а на години.
Надія Савченко утримується під вартою на території іншої держави за безпідставними незаконними обвинуваченнями та з очевидним порушенням міжнародних стандартів захисту прав і свобод людини.
Ми наполягаємо на тому, щоб Президентом України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України та Міністерством закордонних справ України були невідкладно вжиті всі необхідні заходи для негайного звільнення з полону Надії Савченко, у тому числі із залученням впливових світових інституцій.
Вимагаємо від Посольства Російської Федерації в Україні невідкладних дій, спрямованих на негайне звільнення Російською Федерацією з-під варти та полону громадянки України Савченко Надії Вікторівни, яка у 2014 році була незаконно захоплена у полон та на даний час незаконно утримується під вартою на території Російської Федерації за безпідставними незаконними звинуваченнями.


Звернення прийнято на 4 сесії
Житомирської районної ради 7 скликання
14 березня 2016 року, рішення № 64

За дорученням депутатів районної ради
голова Житомирської районної ради                                                      С.Г.Крутій

Верховній Раді України
Кабінету Міністрів України

Звернення
депутатів Житомирської районної ради 7 скликання
щодо усунення порушень прав та законних
інтересів громадян у сфері земельних відносин

З 1 січня 2013 року відповідно до прийнятого Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо розмежування земель державної та комунальної власності» землі державної власності були остаточно розмежовані. Зазначеним законом визначено, що всі землі, які знаходяться на території сільських, селищних, міських рад, але не входять до земель населених пунктів, залишаються у власності держави.
Повноваження щодо розпорядження землями сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності, згідно зазначеного закону було передано Державному агентству земельних ресурсів України та його територіальним органам, які впродовж останніх 5 років на території Житомирської області перебувають у стані реструктуризації, а керівники цього органу часто змінювалися, більшість з яких на посаді перебувала не більше 1-го місяця кожен. З часу надання центральному органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів та його територіальним органам повноваження щодо розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної власності, таким чином вилучивши зазначені повноваження у місцевих державних адміністрацій, законодавець майже повністю позбавив будь-якої юрисдикції місцевої влади. Це не лише невиправдано ускладнило розвиток сільських територій, а й позбавило будь-яких сподівань на покращення життя у сільських громадах.
Органи виконавчої влади загальної компетенції відповідають за підготовку та виконання місцевих бюджетів, а також звітують про виконання відповідних бюджетів та бюджетних програм, тому є не тільки зацікавленими в максимізації надходжень до бюджету, а й ефективному і за цільовим призначенням використанням державних земель. Склалась ситуація, при якій, з одного боку, місцева влада у певній мірі стимулюється Бюджетним кодексом до пошуку якомога кращої ціни оренди для земельних ділянок, а з іншого - вона позбавлена будь-якої участі та впливу на рішення про передачу землі в оренду.

Місцеві органи влади і самоврядування майже повністю позбавлені оперативного втручання та впливу на користувачів земельних ділянок щодо неефективного використання ними сільськогосподарських земель. У зв'язку з цим слід зазначити, що місцева влада не в змозі, в певній мірі, забезпечити на відповідній території вирішення питань економічного і соціального розвитку, яке включає ефективне і раціональне використання, серед іншого, і природних ресурсів. Передача земель державної власності мусить відбуватися саме за участю представників територіальних громад і лише з їх згоди.

Розпорошення повноважень із розпорядження землями, які розташовані за межами населених пунктів, між багатьма органами виконавчої влади, а тим паче надання дозволу на майбутнє їх використання лише однією особою, не сприяє доступності адміністративних послуг, що надаються населенню.

В цілому, ситуація, що склалася у галузі земельних відносин, неприйнятна. Крім того, непрозорість роботи Головного управління Держгеокадастру в Житомирській області та право передачі земель державної власності без погодження з територіальними громадами та не врахування їх позиції, призводить до масових конфліктів з питань використання земель запасу та резервного фонду. Як наслідок, громадяни та юридичні особи звертаються із численними скаргами до сільських та районної рад. А підтвердженням цьому є не лише тимчасові виконання повноважень в.о. начальника управління Держгеокадастру, а й нефахові відповіді на звернення громадян та органів місцевої влади і самоврядування.

Для оптимізації розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної форми власності та участі сільських і селищних рад, на території яких знаходяться відповідні земельні ділянки державної форми власності на час їх передачі у використання, вважаємо за необхідне невідкладно внести до Земельного кодексу України зміни, що спрямовані на децентралізацію, субсидіарність, повсюдність та посилення спроможності саме місцевого самоврядування у галузі земельних відносин. Насамперед, надання повноважень місцевим органам влади та самоврядування в частині розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної власності, які знаходяться за межами населених пунктів. Наділення сільських і селищних рад такими повноваженнями забезпечить самоврядний контроль за цільовим і ефективним використанням та охороною земель.

З метою забезпечення сприятливого і справедливого податкового навантаження для всіх суб'єктів з виробництва сільськогосподарської продукції (великотоварних та одноосібників) просимо запровадити єдиний сільськогосподарський податок у вигляді раніше існуючого фіксованого податку, а для інших користувачів земель сільськогосподарського призначення - єдиного податку за землю відповідно до її нормативної грошової вартості.

Звернення прийнято на 4 сесії
Житомирської районної ради 7 скликання
14.03.2016 року, рішення № 62

За дорученням депутатів районної ради
Голова Житомирської районної ради                                                            С.Г.Крутій

 

Житомирській обласній раді

Звернення депутатів Житомирської районної ради 7 скликання
до Житомирської обласної ради
щодо сприяння у призупиненні поспішного та недосконалого
реформування лісової галузі

В Україні поспішно впроваджується Реформа лісового господарства. Працівників лісгоспів, зокрема працівників Державного підприємства «Житомирське лісове господарство», ветеранів підприємства сьогодні турбує ситуація, що склалася у лісовій галузі. Ще до недавно успішно працююча, бюджетонаповнююча прибуткова галузь може припинити своє існування.
Запропонована Концепція реформування передбачає ліквідацію усіх лісогосподарських підприємств, як юридичних осіб, та створення єдиного господарюючого суб'єкта з централізацією усіх фінансових надходжень.
Представлена реформа негативно відобразиться на рівні її основної ланки, якими є лісгоспи - це призведе до спаду економічних показників, втрати професійних колективів, вивільнення значної кількості працюючих, погіршення соціального захисту її працівників. На нашу думку, для забезпечення стабільної роботи філій-підприємств необхідне щоденне прийняття управлінських рішень та наявність фінансових ресурсів.
Крім того, однією із складових запропонованої концепції реформування є монополізація права на реалізацію продукції лісу та послуг, що суперечить державному курсу на децентралізацію влади.
Таке реформування призведе до знищення лісів та в подальшому до їх приватизації, а отже і значного зменшення надходжень до місцевих бюджетів, розірвання довгострокових господарських зв'язків.
Прибуткові підприємства лісистих областей України не повинні за свій рахунок утримувати підприємства південно-східного регіону країни, які скільки існує галузь, отримували бюджетні асигнування.
Представлену реформу потрібно негайно зупинити, доопрацювати, внести уточнення та винести на широке обговорення.
Знищити ліс можна за рік, ростити ж його треба не менше 80 років, на що йде життя декількох поколінь.
Тому депутати Житомирської районної ради вважають за необхідне звернутися до Житомирської обласної ради, як представника спільних інтересів територіальних громад Житомирської області, з проханням посприяти у призупиненні поспішного та недосконалого реформування лісової галузі, зокрема на території Житомирської області.
Про результати розгляду даного звернення та вжиття заходів просимо повідомити районну раду у передбачені чинним законодавством терміни.

Звернення прийнято на 4 сесії
Житомирської районної ради 7 скликання
14.03.2016 року, рішення № 63

За дорученням депутатів
голова Житомирської районної ради                              С.Г.Крутій

Ви тут: Головна Депутати Житомирської районної ради прийняли ряд звернень