Оголошення
Оголошуємо конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Житомирського району Житомирської області»
- Створено: 24 січня 2018
- Останнє оновлення: 24 січня 2018
- Дата публікації 24 січня 2018
- Перегляди: 2674
Відповідно до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року №545, рішення 15 сесії районної ради 7 скликання від 22 грудня 2017 року №518 «Про затвердження Порядку конкурсного відбору керівника та педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Житомирського району Житомирської області» та з метою публічного і прозорого призначення на посаду директора Інклюзивно-ресурного центру Житомирського району Житомирська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Житомирського району Житомирської області» на контрактній основі строком на 3 (три) роки.
Вимоги до претендентів:
- громадянство України;
- освіта повна вища у галузі освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;
- стаж роботи за фахом не менше 5 років;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;
- знання діловодства.
Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографія, що містить прізвище, ім'я число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв'язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
- копія документів про вищу освіту;
- копію документа, який посвідчує особу;
- мотиваційний лист довільної форми.
Додатково можуть надаватися інші документи, які, на думку кандидата, підтверджують його професійні чи моральні якості.
Паспорт та трудова книжка пред'являються на засіданні конкурсної комісії.
Зазначені документи надсилаються упродовж 15 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу на поштову адресу: 10003, м.Житомир, вул. Л.Українки, 1, ІІІ поверх, приймальня відділу освіти та на електронну адресу:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
.
Претендент несе персональну відповідальність за достовірність поданої інформації.
Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається працівником відділу освіти, відповідальним за кадрову роботу. Телефони для довідок: (0412) 42-46-90, (0412) 42-61-40.
Питання забезпечення житлом районна рада та відділ освіти Житомирської райдержадміністрації не вирішує.