Про визначення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель у Житомирській районній раді

герб

У К Р А Ї Н А
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови районної ради

від «18» травня 2020 р.                                                         № 82- К

Про визначення Уповноваженої особи,
відповідальної за організацію та проведення
процедур закупівлі/спрощених закупівель
у Житомирській районній раді

Керуючись статтями 10, 11 Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 55, 56 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про Уповноважену особу (осіб), відповідальну за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель у Житомирській районній раді, затвердженим рішенням 33 сесії районної ради 7 скликання від 15.05.2020р. №1056:

1.Покласти функції Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель у Житомирській районній раді на ПОДОРОЖНУ Тамару Леонідівну, керуючого справами виконавчого апарату районної ради, яка діє відповідно до цього розпорядження, Положення про Уповноважену особу (осіб), відповідальну за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель у Житомирській районній раді, затвердженим рішенням 33 сесії районної ради 7 скликання від 15.05.2020р. №1056, та Закону України «Про публічні закупівлі».

2.Визначити ПОДОРОЖНУ Тамару Леонідівну, керуючого справами виконавчого апарату районної ради, відповідальною особою за здійснення (організацію та проведення) закупівель товарів, робіт і послуг Житомирською районною радою, вартість яких не перевищує 50 000,00 грн (п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.), та доручити їй через авторизовані електронні майданчики оприлюднювати в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі», звіти про договори про закупівлю, укладені без використання електронної системи закупівель.

3.На час відсутності (перебування у відпустці, відрядженні, тимчасовій непрацездатності, інших підстав) особи, визначеної у пунктах 1 і 2 цього розпорядження, її функції та обов'язки виконує МЕЛЬНИК Олена Володимирівна, начальник фінансово-господарського відділу - головний бухгалтер виконавчого апарату районної ради.

4.Зобов'язати посадових та службових осіб виконавчого апарату районної ради:

1)дотримуватися вимог законодавства України щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг;

2) подавати Уповноваженій особі, відповідальній за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель у Житомирській районній раді, письмові пропозиції, погоджені керівництвом ради, щодо потреби у товарах, роботах та послугах, з визначенням їх кількості, орієнтовного початку, вартості, процедури закупівлі для здійснення планування закупівель, внесення змін до плану та проведення інших, передбачених законодавством, процедур закупівель.

Заступник голови районної ради                                    В.СТАХ

Ви тут: Головна ЗАКУПІВЛІ Про визначення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель у Житомирській районній раді