Про звернення до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо усунення порушень прав та законних інтересів громадян у сфері земельних відносин

{jathumbnail off}

                                                                        герб

ПРОЕКТ
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РІШЕННЯ № ____
(______________ сесія сьомого скликання)

від «__» _________ 2016р.

 Про звернення до Верховної Ради України
та Кабінету Міністрів України
щодо усунення порушень прав та законних
інтересів громадян у сфері земельних відносин

З метою захисту законних прав та інтересів громадян у сфері земельних відносин, забезпечення розвитку територій, керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус депутатів місцевих рад», районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Схвалити текст звернення до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо усунення порушень прав та законних інтересів громадян у сфері земельних відносин (додається).

2. Доручити голові районної ради Крутію С. Г. підписати дане звернення.

Голова районної ради                                                     С. Г. Крутій

П Р О Е К Т

Верховній Раді України

Кабінету Міністрів України

Звернення
депутатів Житомирської районної ради 7 скликання
щодо усунення порушень прав та законних
інтересів громадян у сфері земельних відносин



З 1 січня 2013 року відповідно до прийнятого Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо розмежування земель державної та комунальної власності» землі державної власності були остаточно розмежовані. Зазначеним законом визначено, що всі землі, які знаходяться на території сільських, селищних, міських рад, але не входять до земель населених пунктів, залишаються у власності держави.
Повноваження щодо розпорядження землями сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності, згідно зазначеного закону було передано Державному агентству земельних ресурсів України та його територіальним органам.
З часу надання центральному органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів та його територіальним органам повноваження щодо розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної власності, вилучаючи зазначені повноваження у місцевих державних адміністрацій, законодавець значною мірою обмежив юрисдикції місцевої влади. Це невиправдано ускладнює розвиток населених пунктів, зменшує матеріальну основу регіону. До того ж, це не узгоджується з одним із основних принципів демократичного суспільства, який визнаний у світі.
Склалась ситуація, при якій, з одного боку, місцева влада стимулюється Бюджетним кодексом до пошуку якомога кращої ціни оренди для земельних ділянок, а з іншого - вони позбавлені будь-якого впливу на рішення про передачу землі в оренду. Органи виконавчої влади загальної компетенції відповідають за підготовку та виконання місцевих бюджетів, а також звітують про виконання відповідних бюджетів та бюджетних програм, тому є зацікавленими в максимізації надходжень до бюджету та ефективному використанні державних земель.
У зв'язку з цим слід зазначити, що місцева влада не в змозі, в певній мірі, забезпечити на відповідній території вирішення питань економічного і соціального розвитку, яке включає ефективне і раціональне використання, серед іншого, природних ресурсів. Реалізація останніми прав власників на земельні ділянки державної власності шляхом їх відчуження, є одним із аспектів загальних їх повноважень, характер яких дозволяє комплексно підходити до питань передачі земель із врахуванням потреб та інтересів місцевого населення.
Розпорошення повноважень із розпорядження землями, розташованими за межами населених пунктів між багатьма органами виконавчої влади, не сприяє доступності адміністративних послуг, що надаються населенню.
Ситуація, що склалася у галузі земельних відносин, неприйнятна. Крім того, непрозорість роботи Головного управління Держгеокадастру в Житомирській області та право передачі земель державної власності без погодження з територіальними громадами та не врахування їх позиції, призводить до масових конфліктів з питань використання земель запасу та резервного фонду.
Для оптимізації розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної форми власності та участі сільських і селищних рад, на території яких знаходяться відповідні земельні ділянки, у передачі земельних ділянок державної форми власності, вважаємо за необхідне невідкладно внести до Земельного кодексу України зміни, що спрямовані на децентралізацію, субсидіарність, повсюдність та посилення спроможності місцевого самоврядування у галузі земельних відносин. Зокрема, внести зміни до Земельного кодексу України, які передбачать передачу від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, та його територіальних органів повноваження з розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної власності, які знаходяться за межами населених пунктів до сільських, селищних рад та встановить самоврядний контроль за використанням та охороною земель виконавчими органами сільських, селищних рад.
З метою справедливого податкового навантаження для всіх суб'єктів господарювання (великотоварних та одноосібників) запровадити єдиний сільськогосподарський земельний податок як сукупність фіксованого сільськогосподарського податку та єдиного соціального внеску у розрахунку з одного гектара використовуваних сільськогосподарських угідь.

Звернення прийнято на _____ сесії
Житомирської районної ради 7 скликання
__________2016 року, рішення № ___

За дорученням депутатів районної ради

Голова Житомирської районної ради                                    С.Г.Крутій

Про затвердження районної Програми надання шефської допомоги військовим частинам А 1262, А 1564 на 2016 -2018 роки

{jathumbnail off}

                                                                        герб

ПРОЕКТ
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РІШЕННЯ № ____
(______________ сесія сьомого скликання)

від «__» _________ 2016р.

Про затвердження районної Програми надання шефської допомоги
військовим частинам А 1262, А 1564 на 20 16 -2018 роки

Відповідно до п. 16 ч. 1. ст.43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 11 лютого 2016 року № 44/2016 «Про шефську допомогу військовим частинам Збройних Сил України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України», Указу Президента України від 24 вересня 2015 року № 555/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про нову редакцію Воєнної доктрини України», районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити районну Програму надання шефської допомоги військовим частинам А 1262 та А 1564 на 2016-2018 роки та основні заходи щодо її реалізації (додаються).
2. Управлінню фінансів райдержадміністрації передбачити кошти на фінансування заходів Програми у межах фінансових можливостей районного бюджету.
3. Районній державній адміністрації щорічно до 20 лютого інформувати районну раду про хід виконання Програми.
4. Контроль за виконанням програми покласти на постійну комісію районної ради з питань законності, правопорядку та прав людини, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів та місцевого самоврядування та заступника голови районної ради Білецького О.М.

Голова районної ради                                          С.Г. Крутій

Розробник проекту рішення та програми:
Житомирська райдержадміністрація
Відповідальний виконавець: Загоровський В.М.,
інспектор загального відділу апарату
райдержадміністрації, 42-47-01

Завантажити Проект програми

Про внесення змін до районного бюджету на 2016 рік

{jathumbnail off}

                                                                        герб

ПРОЕКТ
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РІШЕННЯ № ____
(______________ сесія сьомого скликання)

від «__» _________ 2016р.

 Про внесення змін до
районного бюджету на 2016 рік

Заслухавши інформацію начальника управління фінансів Житомирської районної державної адміністрації Ходоровської Н.В., керуючись статтею 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статтями 14,72,78 Бюджетного кодексу України, районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Спрямувати на проведення витрат 10 982 968 грн. вільних залишків бюджетних коштів загального фонду районного бюджету.

2. Спрямувати на проведення витрат 2 889 131 грн. залишків коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевому бюджету.

3. Спрямувати на проведення витрат 1 151 646 грн. залишків коштів медичної субвенції з державного бюджету місцевому бюджету.

4. Внести зміни до рішення районної ради від 27.01.2016 №45 „Про районний бюджет на 2016 рік", а саме:

4.1. В пункті 1.1 цифри „299 693 320 грн.", „296 766 932 грн.", „2 926 388 грн.", „2 003 380 грн." та „3 130 912 грн." замінити відповідно цифрами „301 899 820 грн.", „296 953 432 грн.", „4 946 388 грн.", „4 023 380 грн. та „5 337 412 грн.".

4.2. В пункті 1.2 цифри „299 693 320 грн.", „296 636 932 грн." та „3 056 388 грн." замінити відповідно цифрами „316 923 565 грн.", „305 716 791 грн." та „11 206 774 грн.".

4.3. Пункт 1.3 викласти у такій редакції: „1.3. Установити в цілому дехіцит загального фонду районного бюджету у сумі 8 763 359 грн. (додаток 2), з них:
- дефіцит загального фонду районного бюджету у сумі 15 023 745 грн. джерелом покриття якого є використання вільного залишку бюджетних коштів районного бюджету
- профіцит загального фонду районного бюджету у сумі 6 260 386 грн., напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду), в т.ч. за рахунок використання вільного залишку бюджетних коштів районного бюджету у сумі 5 830 684 грн.".

4.4. Пункт 1.4 викласти у редакції: „1.4. Установити дефіцит спеціального фонду районного бюджету у сумі 6 260 386 грн. (додаток 2), джерелами покриття якого визначити:

- надходження із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 6 260 386 грн., в т.ч. 5 830 684 грн. за рахунок використання вільного залишку бюджетних коштів загального фонду районного бюджету ".

4.5. В пункті 2 цифри „296 636 932 грн." та „3 056 388 грн." замінити відповідно цифрами „305 716 791 грн." та „11 206 774 грн.".

4.6. Пункт 4 доповнити підпунктом 4.1. наступного змісту:

„ 4.1. Затвердити субвенцію з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів на загальну суму 317 020 грн., у тому числі по загальному фонду – 221 020 грн., по спеціальному фонду – 96 000 грн., з них:
- на виконання комплексної Програми забезпечення пожежної безпеки та захисту населення і території від надзвичайних ситуацій до 2021 року – 40 000 грн.;
- на виконання районної Програми по забезпеченню здійснення Житомирською райдержадміністрацією повноважень, визначених законами України та делегованих Житомирською районною радою на 2016-2017 роки – 177 020 грн.;
- на виконання Програми надання шефської допомоги військовим частинам А 1262, А 1564, на 2016-2018 роки – 100 000 грн. ".

4.7. В пункті 7 цифри „2 231 192 грн." замінити відповідно цифрами „8 932 312 грн.".

4.8. Змінити номери пунктів 5-15 на 6-16 відповідно та доповнити рішення додатком 7 (додається) та пунктом 5 такого змісту:

„ 5. Затвердити на 2016 рік перелік об'єктів, фінансування яких буде здійснюватись за рахунок коштів бюджету розвитку, згідно з додатком 7 до цього рішення. ".

5. Додатки № 1,1.1,2,3,4,4.1,5 викласти в новій редакції.

Голова ради                                        С.Г.Крутій

 Завантажити Додатки 1,2,3,4,5,7

 Завантажити Додаток 1 до пропозицій

Завантажити Додаток 2 до пропозицій

Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за 2015 рік

{jathumbnail off}

                                                                        герб

ПРОЕКТ
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РІШЕННЯ № ____
(______________ сесія сьомого скликання)

від «__» _________ 2016р.

Про затвердження звіту про
виконання районного бюджету
за 2015 рік

Заслухавши інформацію начальника управління фінансів Житомирської районної державної адміністрації Ходоровської Н.В. та відповідно до частини 4 статті 80 Бюджетного кодексу України, районна рада

ВИРІШИЛА:

Затвердити звіт про виконання районного бюджету за 2015 рік по доходах у сумі 311 630 278,92 грн., видатках 295 848 655,44 грн., кредитуванню - 6030,0 грн., фінансуванню -
15 787 653,48 грн., у тому числі:

по загальному фонду бюджету:
доходи у сумі - 298 741 615,44 грн.,
видатки у сумі  - 274 975 712,71 грн.,
кредитування у сумі-  0 грн.,
фінансування у сумі - 23 765 902,73 грн.;


по спеціальному фонду бюджету:
доходи у сумі - 12 888 663,48 грн.,
видатки у сумі  - 20 872 942,73 грн.,
кредитування у сумі - 6 030,00 грн.,
фінансування у сумі  - 7 978 249,25 грн.

Голова ради                                                     С.Г.Крутій

Завантажити Додаток

Про внесення змін до районної Програми фінансування робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Житомирському районі на 2016-2020 роки

{jathumbnail off}

                                                                        герб

ПРОЕКТ
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РІШЕННЯ № ____
(______________ сесія сьомого скликання)

від «__» _________ 2016р.

Про внесення змін до районної
Програми фінансування робіт з
будівництва, реконструкції, ремонту
та утримання автомобільних доріг
загального користування місцевого
значення у Житомирському районі
на 2016-2020 роки

Відповідно до статей 6, 13, 27, 39 і 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації, Закону України «Про автомобільні дороги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 року № 1096 «Про концепцію реформування системи державного управління автомобільними дорогами загального користування» та з метою забезпечення збереження існуючої мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності, забезпечення задовільних умов руху автотранспорту й безпеки дорожнього руху, враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань бюджету і комунальної власності від ___________., районна рада

ВИРІШИЛА:

Внести наступні зміни у Програму фінансування робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Житомирському районі на 2016-2020 роки, затверджену рішенням 2 сесії районної ради 7 скликання від 18.12.2015року №13, зі змінами затвердженими рішенням 3 сесії районної ради 7 скликання від 27.01.2016року №37:

1. Додаток 1 «Ресурсне забезпечення Програми фінансування робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Житомирському районі на 2016-2020 роки» викласти в наступній редакції:

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми

2016 рік

2017 рік

2018 рік

2019 рік

2020 рік

Усього,

10 млн.грн

100тис.грн

100тис.грн

100тис.грн

100тис.грн

у тому числі:

 

 

 

 

 

районний бюджет

6 млн.грн

100тис.грн

100тис.грн

100тис.грн

100тис.грн

селищний та сільський бюджет

2 млн. грн

-

-

-

-

державний бюджет

2 млн. грн

-

-

-

-

 

Голова районної ради                                                           С.Г.Крутій

Про звернення до Верховної Ради України щодо відповідальності Кабінету Міністрів України

{jathumbnail off}

                                                                        герб

ПРОЕКТ
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РІШЕННЯ № ____
(______________ сесія сьомого скликання)

Про звернення до
Верховної Ради України
щодо відповідальності
Кабінету Міністрів України

Заслухавши та обговоривши запропонований депутатом районної ради Голік Т.І. проект звернення, керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус депутатів місцевих рад», районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Схвалити текст звернення до Верховної Ради України щодо відповідальності Кабінету Міністрів України (додається).

2. Доручити голові районної ради Крутію С. Г. підписати та надіслати дане звернення Верховній Раді України.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань законності, правопорядку і прав людини, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів та місцевого самоврядування.

Голова районної ради                                              С. Г. Крутій

Завантажити Додаток

Про звернення аграріїв Житомирського району до Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України та міністра аграрної політики України

{jathumbnail off}

                                                                        герб

ПРОЕКТ
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РІШЕННЯ № ____
(______________ сесія сьомого скликання)

від «__» _________ 2016р.

Про звернення аграріїв
Житомирського району
до Голови Верховної Ради України,
Прем'єр-міністра України та
міністра аграрної політики України

Заслухавши та обговоривши проект звернення аграріїв Житомирського району до Голови Верховної Ради України Гройсмана В.Б., Прем'єр-міністра України Яценюка А.П. та міністра аграрної політики України Павленка О.М., керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус депутатів місцевих рад», враховуючи рекомендації постійної комісії з питань бюджету і комунальної власності від 25.01.2016р., районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Підтримати текст звернення аграріїв Житомирського району щодо ініціювання перед Урядом України та Верховною Радою України відновлення системи оподаткування агропромислового комплексу, яка діяла у попередні роки (до 2016 року) (текст звернення додається).

2. Доручити голові районної ради Крутію С. Г. надіслати дане рішення та текст звернення Голові Верховної Ради України Гройсману В.Б., Прем'єр-міністру України Яценюку А.П. та міністру аграрної політики України Павленку О.М.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету і комунальної власності.

Голова районної ради                                С. Г. Крутій

Розробник проекту звернення:
Від імені аграріїв Житомирського району –
голова Фермерського господарства «Василівське – 2005»,
Заслужений працівник сільського господарства Вручинський В.І.

Голові Верховної Ради Гройсману В.Б.                                               
Прем'єр-міністру України Яценюку А.П.                                                
Міністру аграрної політики та продовольства України Павленку О.М.



Аграрний комплекс Житомирського району представляють більше 70 фермерських господарств і більше 40 суб'єктів аграрної діяльності з іншими організаційно-правовими формами праці, а також більше 24 тис особистих селянських господарств.
Керівники приватних структур і їх трудові колективи вкрай занепокоєні тим, що народні обранці - депутати Верховної Ради України 24 грудня 2015 року підтримали зміни до Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України» в частині оподаткування аграрної діяльності у 2016 році. Саме аграрна діяльність за всі роки незалежності країни забезпечувала позитивну динаміку в своєму розвитку.
«Експерименти», які нині проводять над селянами і всім українським народом дійшли до межі, нестерпності, і в першу чергу через те, що всі прийняті зміни в оподаткуванні агропромислового комплексу не мають професійного аргументування, навпаки — демонструють абсолютну некомпетентність.
Наведу кілька прикладів:
1. Одне із фермерських господарств Житомирського району, що має в обробітку 50 га сільськогосподарських угідь у 2013 році сплачувало податок у розмірі більше 320 грн. у 2014 році - 380 грн +18.8%. із вступом в дію змін до Податкового Кодексу з 01 січня 2015 року (єдиний податок) — більше 8.2 тис грн. що у 26 разів більше у порівнянні до 2013 року і 22 рази більше у порівнянні до 2014 року. У 2016 роді згідно з попередніми підрахунками це господарство має сплатити більше 16 тис грн.. що у 48,8 разів більше в порівнянні до 2013 року, в 41 раз до 2014 року і у 2 рази більше в порівнянні до минулого року.
Чи є ще в світі подібні економічні тортури з боку держави до найбільш
бюджетонаповнюючої галузі економіки?
2. Ще одне підприємство району має в обробітку 1,3 тис га сільськогосподарських угідь. Згідно з податковими нововведеннями за результатами роботи 2015 року може втратити в рослинництві:
• Податок на додану вартість, який впродовж років слугував джерелом придбання обігових ресурсів (мінеральні добрива, пальне, запчастини і т.п.) - більше 3 млн грн.;
• Більше 150 тис грн. за надання послуг;
• Переплатити 160 тис гри. за оренду землі;
• Переплатити більше 80 тис гри. плати за землю (єдиний податок);
• Переплатити більше 10 тис грн ПДФО за оренду землі.
В цілому, за попередніми розрахунками орієнтоване збільшення податкового навантаження становитиме більше 4 млн грн.
За що держава знищує вітчизняний аграрний сектор? Невже український народ врешті не заслуговує на справедливість? Сьогодні, коли барель нафти вартує менше 30$, ми отримуємо пальне не по 10 грн/л, а по 18; вартість мінеральних добрив вже зросла в 2,5 рази в порівнянні до 2014 року; ріст ставок єдиного податку у 2016 році зріс у 1,8 разів в порівнянні до минулого; дивно, що при всіх змінах закупівельна ціна на молоко впродовж 10 років залишається майже незмінною.
Створені умови ведення аграрної діяльності в 2016 році не забезпечать нормальне здорове функціонування аграрної галузі та виживання українського народу, а лише покращить становище для вже існуючих холдингів та трейдингових компаній. Ми втомилися жити при зраді, знущанні і обмані.
Звертаємось до Вас із вимогою вжити всіх необхідних заходів щодо призупинення дії нових вимог оподаткування АПК України.
Наполягаємо на ініціюванні перед Урядом країни та Верховною Радою відновлення системи оподаткування агропромислового комплексу, яка діяла у попередніх роках, оскільки така система давала змогу малим та середнім агропідприємствам, що створюють максимальну кількість робочих місць, хоча б в найменшій мірі конкурувати з великими агрохолдингами.
Разом з цим доводимо до Вашого відома, що аграрії Житомирського району залишають за собою право брати участь, а також виступати організатором у страйках для захисту своїх економічних і соціальних інтересів.

З повагою і надією на розуміння від імені аграріїв Житомирського району,
заслужений працівник сільського господарства України,
генерал-осавул, радник отамана козацького війська,
голова ФГ «Василівське - 2005»                                                                           В.І.Вручинський

 

Про затвердження Програми розвитку та удосконалення організації харчування в загальноосвітніх навчальних закладах Житомирського району на 2016 рік

{jathumbnail off}

                                                                        герб

ПРОЕКТ
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РІШЕННЯ № ____
(______________ сесія сьомого скликання)

від «__» _________ 2016р.

Про затвердження Програми розвитку та
удосконалення організації харчування в
загальноосвітніх навчальних закладах
Житомирського району на 2016 рік

З метою сприяння збереженню здоров'я учнів району, забезпечення раціональним, якісним та безпечним харчуванням, відповідно до законів України «Про освіту», «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» (зі змінами), керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійних комісій з гуманітарних питань, охорони здоров'я та соціального захисту населення від ___________ та з питань бюджету і комунальної власності від ____________, районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Програму розвитку та удосконалення організації харчування в загальноосвітніх навчальних закладах Житомирського району на 2016 рік (далі – Програма (додається ).

2. Районній державній адміністрації:

2.1. Забезпечити організаційне виконання цієї Програми;

2.2. В районному бюджеті на 2016 рік передбачити видатки на виконання заходів Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету.

3. Рекомендувати сільським, селищним радам ( за згодою) затвердити відповідні місцеві програми.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з гуманітарних питань, охорони здоров'я та соціального захисту населення .

Голова районної ради                                          С.Г.Крутій

Розробник проекту рішення:
відділ освіти Житомирської
райдержадміністрації
Відповідальна особа: Каменчук В.В.,
начальник відділу освіти, 42-46-90

Завантажити Додаток

Про звернення до Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України про відшкодування витрат перевізникам

{jathumbnail off}

                                                                        герб

ПРОЕКТ
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РІШЕННЯ № ____
(______________ сесія сьомого скликання)

від «__» _________ 2016р.

Про звернення до Президента України,
Верховної Ради України та
Кабінету Міністрів України

З метою недопущення виникнення соціальної напруги на території району, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань бюджету та комунальної власності від __________ 2016 р., керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Схвалити текст звернення до Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України (додається).

2.Доручити голові районної ради Крутію С. Г. підписати та надіслати дане звернення адресату.

3.Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

Голова районної ради                                                  С. Г. Крутій

Розробник проекту рішення:
депутат районної ради, голова районної ради
Крутій С. Г.

Президенту України           

Верховна Рада України     

Кабінету Міністрів України 

Звернення депутатів Житомирської районної ради 7 скликання

Депутатський корпус Житомирської районної ради звертається до вас, як представників, що обрані народом України, які присягали служити кожному українцю і захищати права, гарантовані ним Конституцією України.
Наслідки події, що мали місце напередодні новорічних свят, а саме прийняття Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік», внесення доленосних змін до законодавства України, кожен житель України і Житомирського району зокрема, відчув 4 січня 2016 року.
У зв'язку з тим, що кошти на відшкодування витрат перевізникам, які здійснюють перевезення пільгових категорій громадян у нинішньому році виділяються не з державного бюджету, а має здійснюватися з місцевого бюджету, перевізники відмовляють у безоплатному перевезенні соціально незахищеним верствам населення. Такі дії перевізників створили соціальну напругу та обурення, що змусило «пільговиків» вчиняти такі дії, як перекриття доріг, пікетування місцевих органів влади. Надходять чисельні письмові і усні звернення, скарги. Це все – крик душі того пенсіонера чи батька багатодітної родини, які в своїй державі вже не можуть безоплатно отримати хоча б таку мізерну допомогу.
Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення розростання соціальної напруги в Житомирському районі і державі вцілому просимо внести відповідні зміни до законодавства України, та забезпечити виділення коштів з державного бюджету на відшкодування витрат на перевезення пільгових категорій громадян.

За дорученням депутатів

голова Житомирської районної ради                                             С. Г. Крутій

Про районну Програму оздоровлення та відпочинку дітей на 2016 2020 роки

{jathumbnail off}

                                                                        герб

ПРОЕКТ
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РІШЕННЯ № ____
(______________ сесія сьомого скликання)

від «__» _________ 2016р.

Про районну Програму
оздоровлення та відпочинку
дітей на 2016 2020 роки

Згідно зі ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст..7 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради з питань бюджету і комунальної власності, з гуманітарних питань, охорони здоров'я та соціального захисту населення, районна рада

Вирішила:

1. Затвердити районну Програму оздоровлення та відпочинку дітей на 2016 – 2020 роки (додається).

2. Головним виконавцем Програми визначити відділ у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації.

3. Районній державній адміністрації щорічно до 20 лютого подавати районній раді інформацію про хід виконання Програми.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з гуманітарних питань, охорони здоров'я та соціального захисту населення.

Голова районної ради                               С.Г. Крутій

Завантажити проект Програми

Завантажити Р І Ш Е Н Н Я колегії районної державної адміністрації

Завантажити Пояснювальна записка