Новини

Оголошення про подачу декларацій

Депутатам Житомирської районної ради
Селищній, сільським радам
Керівникам підприємств, установ, організацій Житомирської районної ради
Керівникам закладів охорони здоров'я Житомирського району

      Нагадуємо, що з 1 січня 2019 року розпочався етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік.

      Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) інші суб'єкти декларування зобов'язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство з питань запобігання корупції, а саме: депутати місцевих рад, сільські, селищні голови, посадові особи місцевого самоврядування, посадові особи юридичних осіб публічного права.


     Для входу до системи Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (за адресою https://portal.nazk.gov.ua) використовуються особисті ключі та відповідні їм посилені сертифікати відкритого ключа, видані акредитованими центрами сертифікації ключів (ЕЦП).
     Строк дії сертифікатів ЕЦП, не перевищує два роки, а окремих з них – 1 рік. Після закінчення цього терміну, для накладення ЕЦП на документи, необхідно здійснити повторне отримання послуг. Причиною цього є вимоги захисту інформації, які висуваються до засобів, що використовуються для накладення ЕЦП. 

     Суб'єкт декларування несе персональну відповідальність за не отримання електронного цифрового підпису та несвоєчасне подання електронної декларації. Нагадуємо про те, що з 07.11.2018р. Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність, натомість з 07.11.2018р. набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги».

    Реєстр кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, у т.ч. довірчої послуги формування, перевірки на підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки, опублікований на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України (https://minjust.gov.ua) у розділі «Напрями діяльності» - «Центральний засвідчувальний орган» - «Електронний реєстр центрів сертифікації ключів».
 
      Необхідна для заповнення декларації інформація міститься на офіційному веб-сайті НАЗК https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» (горизонтальна позиція) – підрозділ «Роз'яснення» (вертикальна позиція).


Звертаємо також вашу увагу на те, що неподання та\або несвоєчасне подання декларації тягне за собою відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

Ви тут: Головна Оголошення про подачу декларацій