Новини

За ініціативи голови районної ради С.Крутія 04 липня 2017 року у Малому залі засідань районної ради відбулася робоча нарада з керівниками установ району та відділів райдержадміністрації

медікі-IMG 2982
медікі-IMG 2983
медікі-IMG 2984
медікі-IMG 2985

Були розглянуті питання фінансування робіт виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення поточних ремонтів.
Обговорення відбулося за участі керуючого справами виконавчого апарату районної ради Т.Подорожної, керівника апарату райдержадміністрації А.Ковальчук, начальника фінансового управління районної державної адміністрації Н.Ходоровської, начальника відділу освіти райдержадміністрації С.Демиденко, начальника УКДСУ в Житомирському районі О.Соловйової, заступника начальника УКДСУ в Житомирському районі Г. Хруст, представників центральної районної лікарні:В.Шуляка, В.Ковальчука, С.Данилюка, представників центру первинної медико-санітарної допомоги Г.Горбенка та Є.Бурлачеко, керівника КУ «Трудовий архів» районної ради В.Кліменка та бухгалтерів медзакладів.


Учасниками наради було обговорено ряд проблемних питань, пов'язаних з використанням бюджетних коштів через систему публічних закупівель «ProZorro», які також зумовлені необхідністю дотримуватись головними розпорядниками коштів вимог спільного розпорядження голів Житомирської обласної ради та Житомирської облдержадміністрації від 07.06.2016р. №44/168 «Про застосування системи електронних закупівель» та розпорядження Житомирської райдержадміністрації голови №291 від 02.07.2016р., відповідно до якого усіх районних розпорядників бюджетних коштів зобов'язано здійснювати закупівлю товарів, робіт та послуг через систему електронних закупівель ProZorro на допорогових закупівлях, вартість яких є більшою 3 000 гривень.
Головні лікарі медичних закладів району висловили своє обурення щодо окремих переможців електронних торгів, які навмисно занижують ціну предмету закупівлі, тим самим унеможливлюючи надати якісні послуги. Окрім того, у закладах відсутні профільні спеціалісти, які б могли контролювати якість проведених ремонтних робіт та рівень цін на послуг, закладених у проектно-кошторисну документацію.
За результатами робочої наради учасники дійшли згоди щодо необхідності введення у штат райдержадміністрації посади інженера-будівельника, який зміг би безпосередньо контролювати якість наданих робіт та послуг, а також відповідність проектно-кошторисної документації ринковим цінам та нормам.
Окрім того, головою районної ради С.Крутієм було запропоновано розглянути в черговий раз на сесії районної ради питання прийняття звернення щодо скасування вище зазначених розпоряджень, а також в оголошеннях про проведення допорогових закупівель у кваліфікаційних критеріях зазначати про надання переваг учасникам торгів, які зареєстровані на території Житомирської області або ж Житомирського району, з метою наповнення місцевих бюджетів.

Ви тут: Головна За ініціативи голови районної ради С.Крутія 04 липня 2017 року у Малому залі засідань районної ради відбулася робоча нарада з керівниками установ району та відділів райдержадміністрації