Новини

Районна рада надала грошові допомоги сім’ям військових

Житомирською районною радою за розпорядженням голови районної ради С.Крутія виплачено разові грошові допомоги сім'ям військовослужбовців на дітей у березні місяці на загальну суму 106 000 грн та 2 тис. грн. – у квітні.
Ця грошова допомога виплачується одноразово за рахунок коштів районного бюджету.

Районна рада надала адресні матеріальні допомоги за рахунок коштів на виконання депутатських повноважень

 Житомирською районною радою за зверненнями громадян до депутатів районної ради у березні місяці виплачено адресні матеріальні допомоги жителям Житомирського району, які потребують матеріальної підтримки на лікування, реабілітацію та у зв'язку із скрутними матеріальним становищем, на загальну суму 409 500 гривень, а у квітні вже виплачено 31 000 гривень.

Про підвищення пенсій з 1 квітня 2020 року особам, яким виповнилося 80 років і більше

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 №251 "Деякі питання підвищення пенсійних виплат та надання соціальної підтримки окремим категоріям населення у 2020 році" з 1 квітня 2020 року пенсіонерам, яким виповнилося 80 років і більше, у яких щомісячний розмір пенсійних виплат з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації, інших доплат до пенсій, не перевищує розміру середньої заробітної плати за 2019 рік – 9 205 гривень, встановлено щомісячну компенсаційну виплату до пенсії в розмірі до 500 гривень.
Тим пенсіонерам, кому 80 років виповниться після 1 квітня 2020 року, щомісячна компенсація буде встановлюватись з дати досягнення такого віку.
Пенсіонерам віком старше 80 років, які мають страховий стаж не менше 25 років чоловіки або 20 років жінки, розмір пенсії встановлено не нижче 2 600 гривень.
Компенсаційну виплату встановлено 48866 пенсіонерам віком 80 років і старше. В середньому пенсії даної категорії зросли на 528 грн.
Зокрема, підвищення в розмірі 500 грн отримали 40,9 тис. осіб віком 80 років і старше, понад 500 грн. – 7,8 тис. осіб, до 500 грн. - 201 особа.
Виплату перерахованих пенсій, компенсацій, грошової допомоги даній категорії громадян розпочато з 7 квітня поточного року.
Пенсіонери, дата виплати пенсій яких встановлена 4-6 число, отримують доплату додатковими відомостями.
На підвищення зазначених пенсійних виплат додатково спрямовано 25,8 млн грн.

Про виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1 000 гривень

Також Пенсійному фонду України доручено у квітні 2020 року забезпечити проведення виплати одноразової грошової допомоги у сумі 1 000 гривень пенсіонерам, пенсійна виплата яких, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації пенсії, інших доплат до пенсій, встановлених законодавством, не перевищує 5 000 гривень.
Кошти будуть зараховані автоматично, без звернень пенсіонерів. Виплату буде розпочато після виділення коштів з Державного бюджету. Гроші на особисті банківські картки зарахують невідкладно. АТ «Укрпошта» забезпечить доставку коштів пенсіонерам додому протягом 5 днів.

Про індексацію пенсій у 2020 році

Крім того, на виконання вищезазначеної постанови з 1 травня 2020 року буде проведена індексація пенсій.
У 2020 році перерахунок пенсій проводиться із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, який враховується для обчислення пенсії, в розмірі 1,11.
У разі, коли розмір підвищення в результаті перерахунку пенсії не досягне 100 гривень буде встановлена доплата до пенсії в сумі, що не вистачає до зазначеного розміру, яка враховується під час подальших перерахунків пенсії.
Установлено, що з 1 травня 2020 року розмір пенсійної виплати після перерахунку для пенсіонерів, які мають страховий стаж не менше 35 років для чоловіків та 30 років для жінок, не може бути нижче 2 100 гривень.

Пенсійний фонд України задля убезпечення населення в умовах карантину закликає максимально користуватись послугами дистанційно

Залишаючись вдома, Ви можете отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до сервісних ценртів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua

На вебпорталі електронних послуг Фонду є можливість:

- отримати довідки із підтверджуючим QR-кодом про розмір пенсій, страховий стаж, заробітну плату й сплачені внески;

- подати заяву на призначення пенсій за принципом "одне відвідування", що передбачає подання документів для призначення пенсій виключно                         в електронному вигляді;

- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб (наприклад, дані паспорту, адреси проживання);

- подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);

- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Крім того, сервіси Пенсійного фонду України:

" Електронна трудова книжка" дає змогу переглянути відомості про трудову діяльність;

- "Пенсійний калькулятор" допоможе зробити прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком

Для полегшення доступу до електронних сервісів вебпорталу створено мобільний додаток "Пенсійний фонд". З мобільних пристроїв (смартфону чи планшету) є можливість подати документи для призначення або перерахунку пенсії, отримати доступ до електронної пенсійної справи, переглядати та отримувати відомості про сплачені страхові внески, набутий страховий стаж.

УВАГА! Для доступу до вищезазначеного спектру послуг потрібно зареєструватись на вебпорталі за допомогою  кваліфікованого електронного підпису. Для цього, обравши на вебпорталі Пенсійного фонду функцію "вхід", ви

із запропонованого переліку акредитованих центрів сертифікації ключів, вибираєте свій;

вводите пароль свого електронного кваліфікованого підпису;

успішно користуєтесь послугами.

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати

ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

0-800-503-753   (044) 281-08-70   (044) 281-08-71

НА НОМЕРИ «ГАРЯЧИХ» ТЕЛЕФОННИХ ЛІНІЙ

ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПФУ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

(0412) 24 - 66 – 98        22 – 87 – 05 (для пенсіонерів силових структур)

Пенсійний фонд ще раз закликає залишатись вдома та не ризикувати своїм здоров'ям та життям.  Бережіть себе – збережете Україну!

 

 

Якщо забули задекларувати видатки на придбання валюти…..

          Національне агентство звертає увагу, що у розділі 14 «Видатки та правочини суб’єкта декларування» декларації зазначаються відомості про здійснений суб’єктом декларування разовий видаток, пов’язаний із операцією з обміну валюти, на суму, яка перевищувала 96 050 грн у 2019 році  та на суму 105 100 грн – у поточному році.

         У разі якщо час, відведений на подання виправлених декларацій, вже завершився, а суб’єкт декларування вирішив доповнити подану декларацію даними про вказаний вище видаток, суб’єкт декларування може зробити повідомлення Національному агентству через персональний електронний кабінет. У повідомленні є можливість деталізовано описати виявлені неточності або помилки, причини незазначення відомостей у декларації. Відповідна інформація буде врахована Національним агентством у разі проведення повної перевірки декларації відповідного суб’єкта декларування.

 

За інформацією НАЗК

https://nazk.gov.ua/uk/novyny/nazk-deklaruvannyu-pidlyagayut-lyshe-razovi-valyutni-operatsiyi-na-sumu-ponad-50-prozhytkovyh-minimumiv/

ХТО І ЗА ЯКИХ УМОВ МАЄ ДЕКЛАРУВАТИ ЗДІЙСНЕНІ ОПЕРАЦІЇ З КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ВАЛЮТИ?

2 квітня Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) оприлюднило Роз’ясненнящодо застосування оновленого антикорупційного законодавства, зокрема стосовно вимог щодо фінансового контролю в частині відображення відомостей про здійснені операції з купівлі-продажу валюти. Для зручності декларантів НАЗК надає додаткові роз’яснення з цього питання.

НАЗК підкреслює: суб’єктам декларування слід враховувати, що при операціях з купівлі-продажу валюти здійснюється не лише видаток (тобто не лише витрата коштів), а й набувається новий актив – грошові кошти у новій валюті.

До яких суб’єктів декларування застосовується ця вимога?

Положення ч. 2 ст. 52 Закону України «Про запобігання корупції» (у редакції, що набула чинності з 1 січня 2020 року) застосовуються до:

1) суб’єктів декларування  службових осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище (примітка до ст. 50 Закону України «Про запобігання корупції»);

2) суб’єктів декларування, які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків(ст. 50 Закону України «Про запобігання корупції»).

За яких умов треба декларувати відомості про здійснення операції із купівлі-продажу валюти?

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 52 Закону України «Про запобігання корупції» у разі суттєвої зміни у майновому стані суб’єкт декларування має повідомити про це НАЗК протягом 10 днів з моменту настання такої зміни. Суттєвою зміною у майновому стані вважається здійснення разового видатку на суму, що перевищує 50 прожиткових мінімумів (станом на 5 квітня 2020 року  105 100 грн). Ця норма стосується й операцій з купівлі-продажу валюти.

Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному вебсайті Національного агентства. Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування подаються виключно в електронній формі, їх паперова копія не подається.

В повідомленні про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування заповнюється розділ 9 «Видатки» шляхом обрання у полі «Вид видатку» позначки «Придбання», а в полі «Предмет правочину, який спричинив видаток»  позначки «Інше» з подальшим зазначенням «Придбання валюти …» (вказати, національної чи іноземної). Обов’язково мають бути заповнені поля «Країна, у якій було здійснено видаток», «Розмір видатку» у грошовій одиниці України (гривні), «Дата здійснення видатку».

Розділ 7 «Цінне рухоме майно (крім транспортних засобів)» повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування при цьому не заповнюється.

Разом з цим видаток слід відобразити також у розділі 14 «Видатки та правочини суб’єкта декларування» щорічної декларації. При цьому він зазначається у грошовій одиниці України (гривні). Розділ 5 «Цінне рухоме майно (крім транспортних засобів)» щорічної декларації у зв’язку зі здійсненням операцій з купівлі-продажу валюти не заповнюється.

НАЗК підкреслює:

1. Суб’єктам декларування інших категорій подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані при здійсненні операцій з купівлі-продажу валюти не потрібно.

2. Обов’язок подання повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування у зв’язку зі здійсненням видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлено лише з 1 січня 2020 року.

 

За інформацією НАЗ

https://nazk.gov.ua/uk/novyny/hto-i-za-yakyh-umov-maye-deklaruvaty-zdijsneni-operatsiyi-z-kupivli-prodazhu-valyuty/

НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО НАДАЛО РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ОСТАННІХ ЗМІН АНТИКОРУПЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА

Національне агентство доповнило Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю відповідями на актуальні питання декларування. 

У Роз’ясненнях сформовано позицію з урахуванням змін до законодавства від 4 березня 2020 року, а також результати правозастосовної практики Національного агентства.

Повний текст документа розміщено на офіційному сайті НАЗК, а його окремі положення – в публічному Telegram-каналі НАЗК та на офіційній сторінці Національного агентства у Facebook.

Важливо! Роз’яснення відображають позицію Національного агентства з метою забезпечення однакового застосування положень Закону стосовно вимог фінансового контролю та мають рекомендаційний характер і не містять нових правових норм.

ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ ЩОДО НАЯВНОСТІ/ВІДСУТНОСТІ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСУ

Яку інформацію можна отримати, надіславши електронне звернення через офіційний веб-сайт Національного агентства?

Відповідно до пункту 15 частини першої статті 11 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) до повноважень Національного агентства належить надання роз’яснень, методичної та консультаційної допомоги з питань застосування актів законодавства з питань етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб.

Звертаємо увагу, що такі роз’яснення мають індивідуальний характер і надаються:

  • відповідно до частини п’ятої статті 24 Закону консультації, надаються особі, зазначеній у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, у якої наявні сумніви щодо можливості одержання нею подарунка;
  • згідно з абзацом другим частини третьої статті 28 Закону роз’яснення надаються особі, від якої надійшло повідомлення про наявність у неї реального, потенційного конфлікту інтересів;
  • відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону роз’яснення надаються особі, в якої є сумніви щодо наявності в неї конфлікту інтересів.

З метою спрощення процедури направлення звернень до Національного агентства щодо надання роз’яснень з вищезазначених питань на веб-сайті Національного агентства передбачено віконце «Конфлікт?» для направлення електронних звернень.

При заповненні спеціальної форми електронного звернення у віконці «Конфлікт?» Ви маєте можливість обрати одну з категорій щодо яких Ви можете отримати роз’яснення, а саме:

Стосовно застосування законодавства про конфлікт інтересів та інших обмежень щодо запобігання корупції

  • обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності;
  • обмежень щодо одержання подарунків;
  • запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;
  • обмежень щодо спільної роботи близьких осіб;

У разі, якщо Ви бажаєте повідомити про можливі факти порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції», Ви можете надіслати до Національного агентства відповідне повідомлення, через офіційний веб-сайт Національного агентства, заповнивши спеціальну форму у розділі «Повідом про корупцію».

Які вимоги до електронного звернення?

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» електронне звернення є видом письмового звернення, а відтак має відповідати таким вимогам:

  • прізвище, ім’я, по батькові заявника;
  • місце проживання заявника;
  • суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • підпис заявника (заявників) із зазначенням дати;
  • електронна поштова адреса.

Враховуючи, що обов’язковим реквізитом письмового звернення є підпис особи, яка його подає, звернення повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.

Крім того, з метою правильного застосування норм права, а також оскільки такі звернення є індивідуальними та потребують роз’яснень норм антикорупційного законодавства у кожному конкретному випадку окремо, рекомендується у зверненні зазначати:

  • орган, у якому працює особа, котра звертається;
  • повне найменування посади, яку обіймає особа;
  • іншу, детальну інформацію, яка дасть змогу зробити правильний аналіз викладених у зверненні фактів для надання належного роз’яснення.

Яким чином можна відправити електронне звернення через офіційний веб-сайт Національного агентства?

Для того, щоб відправити електронне звернення щодо надання роз’яснень з питаньзастосування актів законодавства з питань етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб, заповніть форму відправки електронного звернення.

1. Вам буде запропоновано декілька варіантів заповнення форми електронного звернення:

  • за допомогою направлення сканованої копії або фотокопії

2.Для направлення електронного звернення Вас запитають про категорію Вашого звернення.

3.Після вибору потрібної категорії електронного звернення, Вам необхідно вказати наступну інформацію:

  • своє П.І.Б.;
  • місце проживання;
  • поштову (електронну) адресу;
  • номер засобу зв’язку;
  • орган, у якому працюєте;
  • повне найменування посади, яку обіймаєте;
  • іншу, детальну інформацію, яка надасть змогу зробити правильний аналіз викладених у зверненні фактів для надання належного роз’яснення.

4.Також, Ви повинні викласти суть порушеного питання (Ви можете написати повідомлення розміром до 6 000 символів, а також відправити файл розміром до 50 мегабайт).

5.Для захисту системи від нападів з мережі Інтернет Вам пропонується ввести у спеціальну графу символи, які зображені на малюнку.

6.Після передачі електронного звернення, Ви отримуєте контрольний номер в якості доказу його передачі до Національного агентства.

Враховуючи те, що обов’язковим реквізитом письмового звернення є підпис особи, яка його подає, у разі надсилання електронного звернення без використання електронного цифрового
підпису, воно може мати вигляд скан-копії або фотокопії.

Для того щоб відправити електронне звернення у вигляді скан-копії або фотокопії, достатньо завантажити зразок такого звернення перейшовши за посиланням. (натисніть тут для завантаження»)

Після завантаження та заповнення, звернення потрібно відсканувати (сфотографувати), прикріпити у відповідну форму на офіційному веб-сайті Національного агентства та відправити.

З 1 КВІТНЯ БАГАТОКАНАЛЬНА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» ДЛЯ СУБ’ЄКТІВ ДЕКЛАРУВАННЯ РОЗПОЧИНАТИМЕ РОБОТУ О 9 РАНКУ

Національне агентство з питань запобігання корупції у зв’язку із введенням посилених заходів карантину змінює графік роботи багатоканальної «гарячої лінії» щодо заповнення декларацій та роботи з Реєстром декларацій: +38(044)200-06-94.

З 1 квітня фахівці Національного агентства надаватимуть консультації з понеділка до п’ятниці з 9:00 до 18:00 без перерви. В автоматичному режимі можна отримати відповіді на найбільш поширені запитання, які виникли у суб’єктів декларування з початку кампанії подання щорічних декларацій. Сервіс з надання консультацій працюватиме цілодобово.

Нагадаємо, кампанію з подання щорічних декларацій за 2019 рік продовжено до 1 червня. Інформація щодо заповнення декларацій на постійній основі розміщується  в публічному Telegram-каналі НАЗК та на офіційній сторінці Національного агентства у Facebook. Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю розміщені за посиланням.

Оперативна інформація станом на 8 квітня щодо COVID-19 на Житомирщині: 13 нових випадків захворювання

На Житомирщині за минулу добу зареєстровано 13 нових випадків захворювання на COVID-19. І станом на 9 годину 8 квітня в області вже 27 лабораторно підтверджених випадків.

Нові випадки зареєстровані  -  4 випадки в місті Малин,3 випадки у Бердичівському районі, по 2 випадки в Житомирі та Коростенському районі, по одному випадку в Житомирському та Черняхівському районах.

Найбільша кількість в Малинському районі - 8 випадків та Бердичівському районі - 7 випадків. В Житомирі та Коростенському районі зареєстровано по 4 випадки, 2 випадки Радомишльському районі та по одному випадку у Черняхівському та Житомирському районах.

Два летальних випадки – по одному в Радомишльському та Бердичівському районах.

За минулу добу надійшло 19 термінових повідомлень на підозру COVID-19. Усього за період моніторингу з 29 січня по 9 годину 8 квітня надійшло 110 термінових повідомлень на підозру захворювання, а також до вірусологічної лабораторії надійшло 127 проб біоматеріалу від хворих із 18 адміністративних територій. З них у 27-ти випадках виявлено COVID -19, у 97 пробах результат негативний, ще 3 проби - в роботі.

ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОВ України» працює в умовах надзвичайної ситуації цілодобово. У вогнищах інфекції здійснюється комплекс протиепідемічних заходів, до яких залучені в тому числі фахівці обласного лабораторного центру.

https://zt.gov.ua/index.php/news/15293-%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BC-%D0%BD%D0%B0-8-%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F-%D1%89%D0%BE%D0%B4%D0%BE-covid-19-%D0%BD%D0%B0-%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%80%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%96-13-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85-%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.html

Ви тут: Головна