Виконавчий апарат
-
26
лип. 2011
- Останнє оновлення: 26 липня 2023
- Опубліковано: 26 липня 2011
- Перегляди: 13240
Розпорядженням голови районної ради від «22» червня 2020 р. № 25- А внесено зміни до до Правил внутрішнього трудового розпорядку виконавчого апарату Житомирської районної ради на період карантину у районній раді (тимчасово) встановлено особливий графік роботи працівників виконавчого апарату районної ради:
- початок роботи у понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця - з 8 години;
- кінець робочого дня у понеділок, вівторок, середа, четвер – о 17 годині, у п'ятницю – 15 годині 45 хвилин;
- перерва на обід з 12 години до 12 години 45 хвилин.
Виконавчий апарат районної ради забезпечує здійснення радою повноважень, наданих їй Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими.
-
Виконавчий апарат районної ради здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, сприяє здійсненню радою взаємодії і зв’язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, надає методичну та іншу практичну допомогу селищній та сільським радам району.
-
Організація роботи виконавчого апарату здійснюється відповідно до
Регламенту роботи районної ради VІІІ скликання.
Положення про виконавчий апарат районної ради
Структура та чисельність виконавчого апарату районної ради (з 12.06.2023 року)
Керуючий справами |
ОВЕРКОВИЧ каб. 209 |
Радник голови Житомирської районної ради |
ПОЛІЩУК каб. 318 |
Відділ з юридичних питань, кадрового забезпечення та комунальної власності |
|
Начальник відділу |
БУЛАЄНКО Тетяна Олександрівна каб. 206 |
Головний спеціаліст з питань кадрового забезпечення |
каб. 206 тел. 42-47-13 |
Головний спеціаліст з питань комунальної власності |
ПАНЧЕНКО Наталія Володимирівна каб. 207 |
Організаційний відділ |
|
Начальник |
СЛОБОЖАН Юлія Михайлівна каб. 204 |
Головний спеціаліст з питань діяльності постійних комісій, |
ПОЛІЩУК каб. 204 |
Фінансово - господарський відділ |
|
Начальник відділу - Головний бухгалтер |
ГОРДІЙЧУК
|
Завідувач господарства |
КИРИЧУК Леонід Максимович |
Сторож Посадова інструкція |
4 штатних одиниці |
Двірник |
1 штатна одиниця |
Прибиральниця |
2 штатні одиниці |